.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Saturday, March 21, 2009

.saman.

ehem!uncle guard..

pnggilan xley blah..uncle..bkn pakck..haha..eh!ape pndangan korg kat uncle2 guard (ops!ade gk abg n akak2 guard) kat tmpat korg?emm..

dorg mostly oke kn?cume mukela..cm bajet nk wat grang je 24hrs..ish3x..hehe..tp aku skela..dr mase skola..diploma kat dngun..aku jarang ade prob eh!ade ke?emm..ngn diorg..so aku xphm kalo student2 yg xpuas ati n slalu je kutuk pak eh!uncle2 neh..emm..kesian diorg tu..keje penat tau?da ar penat ngn keje..tmbh lg penat bile kene wat muke seyes..

eh!!xmen2 neh..aku pnh tanye sorg uncle kat uitm dungun dlu knape muke grang sgt?die ckp..bkn sbb nk grang tp trpakse..kalo x student xtkut..

aku pkir2..betulla tu..nnt student tgk guard xgrang lgla brani wat hal..(trmasuk akula neh..huhu)..

eh!topik sebenar post ini ialah aku nk cite yg aku kne saman..hua3x..aku park kete kat tmpt yg xbley parking..lgla kalo student..tp naseb ar beb..aku mmg da tau akn dsaman tp..hehehe..nk cepat pnye psl..aku park gk kat situ..dktla ngn klas..hehehe..sengal kn?(wey..jgn ckp aku sengal..dush!!!hahaha)

pas kne saman tu aku bley lg sengih2..cm eppi je..ingt nk kumpul2 smpai akhr sem bru g byar tp pikir2 blik n ble dinasihati oleh ck fifah aku pon g byar trus kat pjabat kselamatan..(aduh skema..haha)

sedikit sbnyk perbualan d pjabat tu..time tu ade 2org uncle..!ish ssh ar..pak guard..

aku : ehem..!assalamualaikum..
pak guard : wsalam..ye..
aku : pak cik..nk byar saman neh..(ngn muke kesian..hoho)
pak guard : oh..ble kne saman?
aku : td..emm..brape eh pak cik kalo saman?brape kne byar eh?
pak guard : 200rm..(sengih3x..)
erk!!!
aku : ye ke pak cik?huhu..(nk wat kuor duit..dlm kpale pk..aduh!larila bajet aku..huhu..)
pak guard : pnh kne saman x sblm ni?
aku : x..1st time neh..hehe..xpnh kne lg sblm ni..(knon-knon nk amek ati..eh!tp btul xpnh kne..kat segamtla..kat dungun pnh ar..hahaha..)..emm..btul ke 200rm?(ngn mke was-was..)
pak guard : haha..xla..awk tgk ni..(mnghulurkn sekeping krtas yg ade ape2 nth harge kat aku..aku da kalut da..hehe..H.A.R.G.A beb!!huhu)
aku : oh..10rm..hehehe..
pak guard : yup..awk bg 5rm dah..
aku : oh..oke..hehe..trime kaseh..

pastu aku trus blah..kang duk situ lme2 lg truk kne..da ar pkaian pun nth ape2..bju sngkat..ish3x..ops!tp kn..aku xpnh kne ngn mne2 guard..xpnh kne tgur bab2 pkaian..alhmdulillh ar..hehehe..rsenye aku sopan ar tu kot..ekekeke..

eh!back to topic..murah kn saman kat uitm segamat?jd bleyla wat salah lg..erk!tp membazirla plak..5rm pon kalo bnyk2..huhu..isk..emm..tp seyesla..kat dungun dlu lam 15rm gk 1 kslahan..ni 5rm je..mst sbb trlalu bnyk saman yg dkeluarkn kn?jeng jeng jeng!!hehehe..

dasat neh..kne lbey berhati2..!=b

psst!hope xde guard2 yg bce blog aku..hahaha..

No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />