.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Monday, August 17, 2009

.assgnment.

dush!
td pkl 8lbh malam fifah bgtau aku ade kene wat assgnment CTU..esk kne antar..
aduhai..aku td siang x g klas..ade 3klas..3-3 aku ponteng..ops!bkn bkn..aku xlarat sebenarnye..bdn cm panas2 jek..huhu..
eh !bkn H1N1 insyaALLAH so no worries..hehe..erm..aku kne wat assgnment psl rukun negara n piagam Madinah..ish!ape lg..trus google..ngeh3x..huhu..
nk smbng wat assgnment..nge~

2 comments:

nurul farhana said...

eh2 fana pun x g tiga2 klas ari isnin..sakit jgk ;(

ada persamaan d situ. huhu
tp tang esemen xsama la ;p

Adah said...

alolo..kite smela yunk!hehehe..adah pn xlarat.tp seb bek xdmam je..emm..

hrp2 xjadi da cmtu..tkut ar!!huhu..




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />