.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Wednesday, August 26, 2009

.lelaki vs kwn.

emm..

lelaki bile berkawan memang btul2 eh?ops!maksud aku..memang seyes dan sgtla mementingkan 'kwn' tu sendiri kn?kn?

sebabnye..ramai kot yang aku kenal yang mmg sgt2x setiakawan..pempuan ade gakla..tp yg lelaki lebey lgla..diorang memang xkan lupe kwn dan try nk tolong walau cmne skalipn..hmm..

knape aku ckp psl lelaki dan kwn ni?owh..!

cite psl adik aku dan kwnnye yg bernama farid..

emm..diorang ni bru kenal mse sme-sme daftar pre-law s.alam awl sem bru2x ni..tapi rapat cam da lme kenal..mmg rapat sgtla..(wey..bkn rapat bkn2 oke?adik aku n farid ni straight..no doubt..huhu)

adik aku manje sket ngn aku..emm..maybe sbb aku mmg sekepale kot ngn die..tmbh lg sorg erah..along mmg xla..along aku garang!hahaha..so cite ape2 die mesti share ngn aku..psl gf-gf die ke..psl ape2x pn..oh..that is why i love my lil bro neh so much..ops!erah gak..eh eh!sume adik akula..hehe..

oke2x melalut lak..sambng lg cite..emm..

farid nnt da nk kne 'fly' g beijing..die amek pendidikan mandarin so da quitla law..tp ari-ari kot die g kat u tu nk jmpe alim n kwn2 yang len..huhu..

alim plak..mse mule2 bgtau aku yg farid nk g beijing mmg muke seyes sedey glerla..emm..yela..bestfren kn?huhu..byangkan..mse aku n gfur n erah culik alim jap bwk jln2 n mkn2 kat luar..bley farid msg ckp rndu..haha..seyes bce ingat diorg neh ade pape..dush!tp xla..adik aku n farid mmg 2-2 pn manje..so..emm..xtaula..

farid ni pun aku rse da cm adik sendiri da pn..manje sme je cam alim tu..huk3x..jadi xtaula cmne nnt bile msg2 da jauh..emm..ni pun farid tgh keluh-kesah dgn aku xsanggup nk tnggl alim..huhu..ni aku taip entry pn tnye die xpe ke x..emm..

kesimpulannye..erk!aku cm fening sketla taip entry ni..plus tgh ngntuk..huhu..ape pn..aku harap kedua-duanya okey dan berjaya..xmo sedey-sedey sgt..emm..

farid > belajar bek2 di sane nnt...jgn lpe org kat sini..huhuhu..

3 comments:

miSSeRah said...

wah!!haha...ku jgak ade kwn camnie...ngeh3x...skrg blajar kat sbh..ahak...

Anonymous said...

sdih nye dgor....
nk nangez wase.....
waaaa!!!!(smbil nangez)

Adah said...

erah>yup2x kakok lpe lak..mg ngn pjah pn..da sme cse..huhuhu..

anyonymous a.k.a farid>emm..ala sabar k?jgn cmtu..kn k.adah da kate b strong..huhu..k farid?=b




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />