.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Friday, October 9, 2009

.jadual final da kuar wey!!.

hai hai..

spesel hai diucapkan kepada semua kwn-kwn sekelas di uitm segamat..ye kwn-kwn..da check jadual final sem neh?ape prasaan kamu?

bahagie?
hepi?
suke?
sedey?
sakit ati?
nak marah?
nk sekeh orang?
nk ngamuk?
nk mcD?ops!!huhu..

aku..ape aku rase eh?

hmm..first of all..aku rasa sgt bersyukur..uhuk3x..walaupun agak mantap ye jadual sem neh tp hmm..asalkan dlm 1 ari takde 2 paper oke-lah tu..syukur alhamdulillah..(sile sebut cam iklan bio-aura)..huhuhu..

bagi yang da tau or maybe ade yang tak tau lg..ni jadual final sem neh..opsss!!utk yang same klas ngn aku je-lah..hihi..



25/10/2009-CTU
1/11/2009-CHANNEL
8/11/2009-MARCOMM
9/11/2009-E-COM
10/11/2009-SALES

12/11/2009-INTERNET MARKETING
13/11/2009-CONSUMER BEHAVIOR



yeash!sile highlight-kn yang 8,9 dan 10hb tuh..haha..amacam?mantapppppp tak??uhuk3x..

2 comments:

kadir said...

aku tertekan ngan ctu..susamarcom pun sama..haha..weyh bell memang xde final ae...

misz yana said...

gud luck cik adah..3 ari berturut2 tu...d0nt be sooo stresss




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />