.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Saturday, November 6, 2010

.blog aku.

hey hey hello!

oh..first of all, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada semua yang follow blog aku, yang singgah baca blog aku, yang eh eh!terbuka blog-nth-bdk-poyo mane dan semua-semua yang berkaitan.. terima kasih banyak-banyak..hehe..

sebenarnya,
bagi aku blog ni ntah-ape-ape punya blog..
tak best
tak ilmiah
biasa-biasa je
tak cantik
dan macam-macam lagi yang tak..emm..
semua post dalam blog ni boleh dikatakan semua pasal life aku je..
pasal bf, study,  bf, bf bf..
(eh eh!berapa kali nak sebut bf ni?haha..)


tapi terima kasihla weh korang sebab sudi baca..
aku terharu tau?=)

No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />