.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Tuesday, November 9, 2010

rindu tahap ke-8!


hye girls!
cube tgk gambar ni..kenal ke tak?
tak kenal?
kenal?
ye betul!!

ni aang - avatar the last airbender!
comey kan die?
kat sebelah tu bukan kembar die tau?jangan salah faham..
pic ni pun bukan aku yang edit..
semua mr.boyfie punye kerja!hehe..

time tgk muvi ni mr.boyfie asyik-asyik cakap aang punye ke-temban-an pipi macam aku..(agak kurang ajar di situ kan?hahaha..)
sampaila mase tengah syok-syok skype tu die pakse aku accept file pic..tengok-tengok die antar gambar ni..siap wat aang pakai tudung lagi tu!ish ish ishhh..

sekarang cakap..
same ke tak same tembam die ngan aku?
lain kan?kan?

aku tembam sikitttttttttttt je lebih dari aang ni..tapi argh!standard ar tu..orang comey memang tembam.!wahaha..oke da..bye!

No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />