.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Friday, December 3, 2010

aku baca terus menanges teresak-esak. haha. jamilah ke? i see. dy mmg adek aku. aku rapat ngn dy mktab. aku salu filt aku pny fren kat fb. mane tak bfungsi aku dlete j. aku ni ramai j org takpuashati. T_T

oh..kau nak delete aku plak ke skrg?smpai ati..aku nak nangis ar sembunyi dalam almari jap!hahahaha..

yup jamilah..abang die afnan kan?best-fren bf aku..suke tengok persahabatan kau ngn die..eceh..hehe..

weh..knape org tak puas ati ngn kau?tak phm aku..diorg jeles kot..biasela manusia..ish3x..

ask me anything everything!=)

No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />