.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Friday, June 17, 2011

.to the greatest father in world with love.

mase aku kecik-kecik, telinga aku manis!!errr..maksud aku, semut sukeeeeeee sgt masuk dalam telinga aku..taktaula kenape..emm..

lepas tu, tengah-tengah mlm mesti kejut pa mengadu sakit telinga. Then, pa akan check pakai lampu kecik die dan siap dengan peralatan nak cuci telinga..hihihi..

so sweet so tough!!
pa tak pernah pun bosan, tak pernah pun tak layan aku..emm..i bet semua ayah kat dunia ni pun macam tu kan?eh tapi sori..my dad is No. 1 in this whole-wide world!!hehe..

dalam kalangan anak-anak pa, rasenye aku-lah yang pa paling melayan..semua yang aku nak semua dapat..emm!!kecuali motor..haish!!tu memang sampai bile-bile takkan dapat kot!pa memang tak suke anak-anak die bawak motor apetah lagi, perempuan!!emm..

oh tapi tapi!!
aku ade lesen motor yawsss!!hehe..taktau kenape orang tak percaye aku ade lesen motor..padahal darjah5 pun aku da teror bawak motor!!(of coz, pa taktau!!hahaha)
emm..pikir-pikir balik, menyesal tak ikut cakap pa amek lesen besar!hehe..
da membazir je motor besar kat umah!
arghhh tapi takpela..tak minat!
dari kecik da naik motor besar da muak..BOSAN!hehehe..

eh da lari topik!hahaha..
anyway, aku da pos hadiah untuk pa..yeay!!bestnye!!hehehe..
sayang pa!!
semoga pa maintain tough n dikurniakan kesihatan yang baik berkekalan insyaALLAH..
semoga dimurahkan rezeki..
semoga bahagia selalu!!


Selamat Hari Bapa Pa, Encik Ariffin Abdullah!!
we love u so much!!!!
ghaffor loves u too!!(+_+)


mmmmmmmmmuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />