.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Thursday, September 15, 2011

.update.

hello assalamualaikum..
selamat pagi, tengahari, petang dan malam semua!

da lame aku tak update blog..aku macam da lupe aku ade blog..hehehe..
actually taktaula nak update ape..
macam takde cite..errr..kalau ade pun sume pasal bf, bf, bf dan bf..
taknakla cite..nanti korang annoying plak aku asyik cite pasal bf kan?hahahahaha..
tu baru bf tu, belum jadi husband lagi..ops!tercite plak..sowieeee..
hahahahaha...

eh da dapat idea da nak cite pasal ape..emm..
aku cite pasal kawen eh??boleh??hehehe..
(bf lg!!=b)

oke meh kite start..

aku sebenarnye kan da bosan sangat-sangat bercinta!!
kalo bley, hari ni jugak nak kahwin!
tau jela kan?
cinta berkurun, kahwin tak juga..ish3x..
cilok tajuk WHI tv3..hehe..

tapi tu ar, benda kahwin bukan benda senang..emm..kalau boleh, taknakla kahwin pakai duit mak-bapak!!
kalau boleh, nak pakai duit sendiri..hmm..

ayah aku time raye aritu cakap kahwin buat simple-simple je..takyah sanding-sanding semua..akad nikah sudah..hihi..
ayah aku alim sikit orangnye..die tak suke anak die sanding-sanding ke ape..emm..
tapi hey!of coz aku taknak..penting tu sanding..hehehe..
salah sendiri-lah kan?
kalau tak da selamat da aku n incik gfur bergelar suami-isteri..cewahh!!hahaha..

owh!!anyway..aku ade jumpe satu link yang best..
jemput-jemput bace..huhuhu..
tapi betulla ape yang orang tu cakap..emm..betulla..hihi..


tapi dalam kes aku, bukan ayah-mak aku yang leceh..
aku yang banyak "cekadaknye"..hahahaha..
takpela, ade rezeki insyaALLAH nanti..

doa-doakan kitorang eh??
amin amin amin ya rabbal alamin..

tq semua..hehehe..




pssst - incik gfur kumpul duit banyak-banyak eh?jgn layan sgt gf awk nak makan best-best nak wayang semua..kahwin lagi penting!!ekekeke..adah takyah kumpul..awak je..sebab awak kan comel, macho dan ensem..hehehehe..(amek hati!=b)







No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />