.o w n e r.

My photo
Kulai - Kuala Terengganu, Johor - Terengganu, Malaysia
mother of 2 awesome DamienMedina. currently working from home ( Qaseh Gold and babystuff)

Pages

Saturday, September 5, 2009

.jejak kasih.

emm..

mse jwb tag dari rai semalam, aku terpikir dan teringat pasal salah seorang cikgu yang pernah ajar aku mase darjah 3..cik NORHAYATI BINTI IBRAHIM..emm..

cikgu ni antara cikgu kesayangan aku kot..oh!die 1st yang menjadi kesayangan aku..sebelum tu, aku tak penah pun nak bek ngn cikgu..mane mane pun..eei geli je..rase cam nak bodek-bodek..huhuhu..ala lagipun budak-budak kan?mne nak bek-bek sgt ngn cikgu..yang kite tau g skola, men ngn kwn-kwn pastu blik umah..muahahaha..(eh!ke aku je cmtu?huhu..)

oke..kalau dikire dan dihitung..sekarang ni dalam 13tahun gak aku tak dengar ape-ape crite atau tau ape-ape pasal cikgu ni..emm..rindu sgt..cikgu panggil aku nora..hehe..sbb dulu penyanyi nora tu tgh top-meletup dan name aku dpn pun mmg nora ( eje lain ) dan rmbut aku dulu mmg sme cam nora tuh..haha..eh eh!mase darjah 3 tak pakai tdung lg..pakai g skola tp time p.J or pendidikan jasmani mmg tudung entah ke mane..hehe..(takpe takpe..kanak-kanak..haha..)

aku sayang sgt cikgu norhayati sbb die selalu backup aku..emm..time tu ade sorang bdk yang tak taula - betul - ke - tak betul - kepale die - tp bg aku die - psiko yang suke sgt kacau aku..hmm..name bdk ni boy..yea..boy london lg orang pnggil..haha..(nth ape-ape kn?menyampah giler wey mamat neh..huhu..)

mamat ni mmg bg aku ter-over berani..yela..darjah3 da berani kol umah aku cakap ngn mak n pa aku suke kat aku..WTF??huhu..sengal amatla..die plak mmg pndai amek ati mak aku..dush!smpai mak aku pakse-pakse suh cakap ngn die..hmm..tak faham betulla..oh!time tu aku agak boyish sketla..hehe..

kalau kat skola die mmg asek nk bertempek je ngn aku..fhm mksd bertempek??hmm..rimas sgt!nak lagi kwn-kwn die sokong je..hmm..tp aku ade bestfren yang merangkap bodyguard aku mase skola iaitu nadia..hehe..bdn die best!dan die ar yang slalu jage aku tak bagi boy datang dekat..hmm..kitorang selalu port lepak kat wh meja..haha..duk bwh meja ramai-ramai dak pempuan pastu nyanyi lagu..

erk!aku lupe da spe penyanyi die tp lgu ni stat cmni..ehem3x..!

izinkan aku sayang..menyentuh perasaanmu..biar gelora cinta semalam..muahahaha..best woo lagu tu..lagi best kitorang yang nyanyi..hehe..

oke smbung cite pasal cikgu norhayati lagi..emm..cikgu mmg selalu backup aku kalau boy kacau..ayat yang aku ingat smpai sekarang..

cikgu: emm..boy tak kesian kat nora ke wat die camtu??

huhu..time tu tgn aku luke..sbbnye..aku nak lari dari boy bile die kejar aku dan tak perasan meje tu ade paku..huk3x..

bile akhir darjah 3 tu, cikgu kawen..emm..aku tak taula ngn sape coz da lupe..eh tp..mestila ngn bf die kn?huhu..dan mase darjah 4..cikgu pindah..kalau tak silap aku..cikgu cakap kat seremban..emm..

cikgu..rndu kat cikgu..emm..

No comments:




Formspring Icon (50x50) Pictures, Images and Photos" />